Nasza struktura organizacyjna
Kadra zarządzająca
Organizacja i zarządzanie kontraktem
Nadzór nad wykonaniem kontraktu oraz realizacją procedur i założeń wewnętrznych sprawuje Kierownik regionalny i Dyrektor Operacyjny.
Dyrektor Operacyjny
Nadzoruje kontrakty realizowane przez firmę na terenie całego kraju. Jego zadaniem jest koordynowanie działań dyrektorów regionalnych. Do jego zadań należy m.in. :
- pośrednie wdrażanie kontraktów
- kontakt z Klientem
- nadzór nad realizacją wewnątrzfirmowych procedur i ustaleń
- nadzór nad realizacją postanowień Zarządu Firmy
- nadzór nad realizacją założeń budżetowych na podległych obiektach
- organizacja szkoleń dla Kierowników Regionalnych i Kierowników Obiektów
- dbałość o właściwą organizację i dyscyplinę pracy
- prowadzenie na bieżąco analiz realizacji umów z uwzględnieniem wymogów technologicznych i jakościowych
- zastępowanie Kierownika Regionalnego w sytuacjach awaryjnych bądź wyznaczanie osób zastępujących Kierownika
Kierownik Regionalny
Nadzorujący pracę Kierowników Obiektów, posiadający doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi; zarządza od kilku do kilkunastu kontraktami w zależności od wielkości i lokalizacji.
- zastępowanie Kierownika Obiektu w sytuacjach awaryjnych bądź wyznaczanie osób zastępujących Kierownika
- nadzór nad realizacją napraw serwisowych i przeglądów gwarancyjnych sprzętu i urządzeń na swoim regionie
- szkolenia pracowników (stanowiskowe, okresowe, z zakresu BHP, posługiwania się środkami chemicznymi i sprzętem)
- dbałość o właściwą organizację i dyscyplinę pracy
- kontrola obiektów
- kontakt z kontrahentami, dostarczanie ankiet monitorujących jakość usług i ich analiza
- kontrola harmonogramów pracy, zakresów czynności, dostaw środków, prowadzenia magazynów, dobór technologii
Kadra kierownicza
W skład kadry kierowniczej sprawującej nadzór nad właściwym wykonaniem usług na rzecz Kontrahenta wchodzi Kierownik Obiektu oraz Brygadziści.
Kierownik obiektu
Posiadający odpowiednie, wysokie kwalifikacje z zakresu utrzymania czystości. Zajmuje się kierowaniem zespołem pracowników. Kierownik Obiektu jest osobą zarządzającą pracą całego zespołu obsługującego kontrakt. Szkolony jest najszerzej i najbardziej gruntownie. Posiada dużą wiedzę o wszystkich środkach chemicznych, ich właściwościach i możliwościach oraz wiedzę o technicznych i eksploatacyjnych możliwościach maszyn czyszczących. Jest szkolony z zakresu higieny oraz organizacji pracy. Współpracuje z odpowiednimi komórkami kontrahenta w celu koordynacji działań oraz bezkonfliktowego funkcjonowania kontraktu. Wewnętrzny system kontroli i raportów od podległego mu szczebla umożliwia podejmowanie szybkich i efektywnych działam w tym zakresie.
Kierownik obiektu:
- zarządza pracą brygadzistów sprawujących bezpośredni, stały nadzór nad pracownikami szczebla podstawowego
- nadzoruje przestrzeganie procedur higieniczno-sanitarnych
- rozdziela zadania i sprawuje kontrolę nad och terminowym i pełnym wykonaniem
- planuje i realizuje szkolenia dla pracowników oraz ocenia wiedzę, umiejętności i postawę pracowników
- zapewnia prawidłowy obieg informacji wśród pracowników
- prowadzi podstawową dokumentację kadrową
Brygadziści
Nadzorujący prace pracowników szczebla podstawowego, posiadający doświadczenie w kierowaniu pracą zespołów sprzątających, wykonujący jednocześnie czynności objęte umową. Brygadzista zarządza pracą poszczególnych zmian i innych zespołów przydzielonych do poszczególnych zadań i stref. Wykonuje swoją pracę bezpośrednio na obsługiwanej placówce. Rozdysponowuje pracę wśród członków swojej grupy na podstawie zadań oraz zakresów czynności w ramach realizacji danego kontraktu. Decyduje o doborze środków, sprzętu i narzędzi pracy w taki sposób, aby grupa wykonywała swoje zadania bez straty czasu na ewentualne powroty do pomieszczeń magazynowych.
Brygadzista:
- uczestniczy w szkoleniach zewnętrznych
- kontroluje jakość pracy zespołu
- dokształca się w dziedzinie technik i zasad utrzymania czystości, zasad stosowania środków dezynfekcyjnych, wdrażania i organizacji usługi na obiekcie, doboru sprzętu i środków dla pracowników liniowych
- zawiadamia Kierownika Obiektu o nieobecności w pracy podległych mu pracowników, wypadkach przy pracy lub zagrożenia życia i zdrowia pracowników, awariach sprzętu i urządzeń mechanicznych, zaginięciu któregokolwiek z elementów wyposażenia, zapotrzebowaniu materiałowym, sprawach personalnych pracowników, działaniach zespołu w zakresie współpracy z innymi pionami, a wymagającymi koordynacji wyższych szczebli
- nadzoruje przestrzeganie zasad i przepisów BHP przez pracowników (stosowanie się do instrukcji, właściwe wykorzystanie środków ochrony osobistej i odzieży ochronnej)
- odbiera od podległego mu personelu zgłoszenia niestandardowych sytuacji wymagających interwencji
- szkoli na bieżąco nowych członków zespołu oraz przekazuje pracownikom nową wiedzę fachową uzyskaną na szkoleniach